Kvalitetspolitik

  • Picture of a man
  • Picture of a man cutting foam
  • Picture of a man working

Hos BPI sætter vi kunden i centrum og inddrager kundens behov og forventninger til opnåelse af den rigtige kvalitet.


Kvalitet – en integreret del af BPI
Kvalitet er ikke bare noget, vi lægger vægt på, fordi vi er nødt til det. Kvalitet er en integreret del af BPI, som tilfører værdi både til vores kunder og til virksomheden.
 
Vi vil:

  • Yde den bedst mulige rådgivning og vejledning til kunderne

  • Sætte kunden i centrum og inddrage kundens behov og forventninger for rigtig kvalitet og pris, med det formål at sikre en høj grad af kundetilfredshed

  • Øge kundetilfredsheden gennem levering af kvalitetsprodukter og ydelser

  • Løbende forbedre og sikre kvaliteten af produkterne

  • Sikre en målrettet udvikling af den enkelte medarbejders personlige og faglige kompetencer

  • Arbejde for et værdiskabende samarbejde med vores leverandører

  • Løbende indsamle forbedringsforslag til kvalitetsstyring gennem blandt andet interne auditeringer og tilbagemeldinger fra kunder

  • Arbejde målrettet på at kunne efterleve kravene i kvalitetsstandarden DS/EN ISO 9001:2008

 

Ovenstående politik evalueres løbende i forhold til omverdenens stigende krav.