Medarbejderportræt

Anna Elmose

Customer Service

Hvor længe har du arbejdet hos BPI, og hvad er dit arbejdsområde?
Jeg har arbejdet hos BPI siden 2014, hvor jeg startede i Customer Service. I starten sad jeg med kunder fra mange forskellige segmenter, og det er med tiden blevet delt mere op. I dag sidder jeg primært med vores møbelsegment, hvor jeg har haft kontakten med vores svenske og tyske kunder. Det har været og er en spændende rejse at være med på – i en virksomhed, der er i konstant udvikling.

Hvordan oplever du, at kulturen er hos BPI?
Jeg vil beskrive det som en samarbejdskultur, hvor vi alle løfter i flok og hjælpes ad med at løse opgaverne og nå de overordnede mål. Der bliver virkelig gjort mange ting for medarbejderne; frokostordning, sociale arrangementer og meget andet. Virksomheden udfordrer sig selv ved at udvikle sig selv og være innovativ. Det gør også, at vi bliver udfordret og udvikler os i takt med, at vi får mere ansvar – hvis vi ønsker det. Der er stort fokus på at gøre Bramming Plast-Industri til en attraktiv arbejdsplads.

Hvad er det bedste ved dit job?
Det bedste ved mit job er, at det er alsidigt, og at ingen dage er ens: At man kommer i mål med opgaverne og kan yde en god service overfor kunderne. Jeg trives i samarbejdet med kunderne. Og så har jeg nogle fantastiske kolleger, og vi respekterer hinandens forskelligheder. Derudover har vi en god ledelse, der udviser tillid og giver frihed under ansvar.

Hvad vil du fremhæve til en, der overvejer at søge et job hos BPI?
Du får en hverdag med udfordringer, mulighed for selvudvikling og ansvar – alt sammen i samarbejde med gode, kompetente kolleger og ledelse.